Fortsättning om Simons tv besök

Nu har Simon vart på "förhör" till kanal 5, han sa inte så mycket vad han hade gjort bara att han hade kasstat 10mille i sjön :-/

Han sa att när dom kom dit så skulle dom fylla i en massa papper om varför dom skulle få komma med och vem dom skulle ta med som hjälp osv

Han hade skrivbit samma orsak som jag hade anmält han för som tur var, MEN ja jag vet inte om jag ska berätta mera det är ju såååå pinsamt.......ja jag gör väl det då.

¨Han var så inställd på att dom kommer ju välja den som gör bra tv?????( hmmm det kan ju inte dom veta.....) ja men så han frågade vad han skulle ha på sig, jag sa ta det du brukar (man ska ju vara sig själv)

så han satt på sig jeans och en skjorta (halva han var ju som vanligt) och for iväg......hemma satt vi och vänta otåligt på nyheterna.

När han kom hem så berättade han då allt och när han kom fram till det där med filmningen så sa han

DET SKULLE BLI BRA TV

Vad menade han med det??????? han skulle ju hållt sig till storryn.........nåja vem som helst flippar väl ur framör kameran kan jag tro....men har väl så inställd på just den meningen så det blev den oxå......så dom sa vi hör av oss.....den har man ju hört förut.

Men det var 200st som fick komma dit så lite tur har man ju, och det kommer att vara 10pogram med 2st i varje altså 20pers av 200 vad e det 10% chans att komma med till nästa steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0