Lådbilslandet!!!!!!!!!!!!!

Ja vi var ju dit men glömde helt bort att köpa batterier till kameran....suck!!!! Elias blev ju som det vore julafton. Han villa köra en gammal scania lastbil med flak först, sen körde han lastbil med släp han körde "gammla bildelar".
Efter det så traskade vi vidare till traktorerna, där skulle barnen ha behövt hörselskydd......efter det så körde han lokomotiv, andra barn åkte med. Sen åkte han två varv i karusellen.

Sen hoppade han och simon på en flotte som dom skulle försöka ta sig fram på rund öar, den var rett mysigt.
Efter det så sa vi att vi måste börja åka hem snart men då fick han syn på mopparna som han skulle köra, efter det så hade han en biljett kvar då körde han den lastbil han körde allra först igen.......medans gick jag och lasta in adrian och vagn i bilen......vi hade rätt tur med vädret småregnade lite men inte så man måsta ha paraply.......

billigt nöje måste jag säga....det kostade 200kr/barn vuxna gratis....han fick 5åkkuponger för det det är 10min åk/kupong...men sen var flotten,karusellen, lokomotivet och en äventursbana jag och elias gick GRATIS.....det fandes fika ställe där och toaletter frächa, hoppborg och massa klätterställningar fandes det med.

Men det där med kort blev det inte denna gång men vi lär nog fara fler gånger.

sen när man gick ut därifrån så fick barnen ett körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0