Samlar saker

Det slog mig en tanke på att jag villa börja samla på någonting...men det får ju inte ta för mycket plats eller vara så dyrt......så jag tänkte börja samla på NYCKELRINGAR.
Så jag frågade Elias om han villa hjälpa mig med det, det skulle han göra.

Så om det är någon som vill bidra med någon nyckelring så tackar vi och tar emot :-)
än så länge vet vi inte riktigt hur många vi har för dom är lite utsridda särskilt dom med ett litet mjukisdjur :-)

tanken slog mig faktist när jag såg faster Jennys slitna stackars sniff som hängde i hennes nyckelknippe.....jag tänkte ju göra då som en liten lista var, hur och när vi fått den.

En liten rolig sak som vi familjen kan göra när man inte har annat för sig......kan vara kul om 30år.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar vara en bra sak att samla på. Vi har massor liggandes överallt. Jag ska plocka ihop, blir bara glad av att bli av med dem. Men Sniff får ni inte!!

2008-08-07 @ 14:10:20
URL: http://jeneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0