skicka gratis sms

Jag har ju kontant kort eftersom jag inte tycker om den där shocken man får varje månad när man öppnar mobil räkningen.
Så jag tog ett kontant kort då betalar man förs en pratar man, isället för prata förs och betala sen.

Det är ungefär som tänka förs snacka sen istället för snacka först tänka sen hahahaha....
Ja det var ju inte det jag skulle komma fram till eller jo lite men om ni går in på http://www.gratissms.se/90zh3prk9r och registrerar er där så kan ni även skicka tal sms, funkar så att man skickar ett sms det man vill ha sagt så läser en kvinnlig röst upp messet kul va ??? :o)

funkar det inte att trycka på länken kan ni kopiera den...vet inte om finska nr funkar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0