skickar Simon till tv

igår den 4 augusti så satt jag och väntade på att jenny, Henrik och joel skulle komma tillbax från high chaparral och Simon från jobbet så undertiden satt jag vid datorn och kikade runt lite på massa knasiga sidor.

så hittade jag massa gamla avsnitt av power of 10, ett frågeprogram på kanal 5.
man kan vinna upp till 10miljoner kr, men hur offta händer det?????? ni som inte vet vad det är för program kan gå in på

http://kanal5.se/web/guest/powerof10 och kika lite vad det går ut på.

nåja jag anmälde Simon dit, jag skrev ett brev om hur hans liv har sett ut och ser ut........man kan ju testa allafall, så jag berättade det till simon sen på kvällen falla dom skulle skicka tack för ansökan brev att han inte hade blivit utvald, så han skulle fatta vad det var frågan om :-)

nåja näst  dag idag den 5 augusti då så ringer det ett privat nr på min lur och säger att det är från power of 10????????
kopplade det med manpower förs men fatta ganska fort att det inte var det:-)

hon skrattade och fråga om hur man får tag i Simon och om han viste att hans tjej har anmält han???? jo sa jag, så fick hon snacka med han....simon bara log medans han snackade.......sen när han snackat klart så sa han att han skulle få komma till studion på måndag kl:13.00 :-) :-) :-D

skit roligt tänkte jag (eftersom jag slipper sitta i tv där hunda miljoner mäniskor glor på en och skrattar för lilla minsta mistag man gör.

hahahahaha.......men han kommer att ställa upp om han kom vidare eller om det var klart så det får han veta på måndag......

GRATTIS GULLE hoppas du blir den utvalde och vinner minst 100000kr....vem vet kanske det blir bröllop då;-)

nej nu ska jag sova  natti alla rara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fränt! Hoppas han kommer vidare!!! Håller tummarna!

2008-08-07 @ 14:08:42
URL: http://jeneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0