Sluta med godis 8o)

Ja det e lika svårt att sluta med sötsaker som det e att sluta röka...inte för att jag vet men dom säger så dom som testat båda......jag e rastlös...går och städar hela tiden, fast det inte behövs.

Säger till simon när han handlar att han ska handla hem lite snask oxå, fast det gör han inte som tur e men det tycker inte jga för den stunden.

Vet någon nått bra tips på vad man ska göra när man försöker sluta med sötsaker??????? SNÄLLA HJÄLP
Jag ska börja BANTA NU, jag har bestämt mig för det....jag tänkte pina grannen med ut på kvälls promenader när ungarna ha gått och laggt sig, inget hon vet, om hon inte läser detta då :o)

Jag rensade min garderåb, då hittade man kläder man hade förut snygga små kläder...jag ska komma i dom före året är slut har jag bestämt....det e ju bara 4månader dit...panik hejs nu ska jag ut och springa lite

Kommentarer
Postat av: Korren

Att dricka citronvatten när man blir sugen eller borsta tänderna brukar fungera bra.

2008-09-05 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0