TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!!!!!!

Här sitter man då i sin "ensamhet" ungarna sover och Simon kommer snart från jobbet.....lägenheten ser ut som man har lämmnat alla dörrar öppna under värdens oväder.
plus att det var en hel arme hit i köket och åt,lagamat och lämnade allt (finns inga rena kärl alls)

Tänkte om jag skulle ha tagit lite före och efterkort men näääääää....då kommer ingen att våga sig hit mera.
När Simon kommer hem så måste han ju undra om jag bara har suttit här hela dagen.....men det har jag inte ????
:-/ hmm eller?? neee. tvättkorgen är allafall tom och ren tvätt hänger det överallt.

Elias rum är väl det ända ma kommer in i, för det städade jag upp i igår.
Fast sen var adrian där med sin gåstol och röjde slätt på hyllorna han nådde till.

nåja imorrn ska vi åka till lådbilslandet, hoppas våran kamera funkar annars måste jag fråga om vi kan låna grannens.
Vad har man annars grannar till hahahaha.....
så då kommer jag att lägga in lite bilder, men hoppas inte för mycket......

Nej nu fick jag lust att städa bäst att dra innan man ångrar sig och det in............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0