Elias en riktigt bråkstake

Elias åkte in på sitt rum säker 10ggr på rad här en dag, han sparka i dörrarna, kasstade leksaker på en och gapa och skrek....riktigt jobbig var han.
Simon var i skolan och skulle komma hem sent, jag har börjat med att jag tar en leksak av han för varje gång han inte lyssnar och lägger dom i förådet. Han drog ner saker från hyllor och spotta på golvet, (undrar vad grannarna tyckte om den dagen) han var allmänt bongstyrig nästan så man villa bära ut han på gården och låta han stå där tills Simon kom hem, men ser man djup in i hans iskna ögon att det är ju bara ett litet barn som testar mammas gränser lite......Jag var helt slut efter den dagen, det slutade med att det blev en halv svart sopsäck med saker som åkte till förådet.
Simon kom hem sen och då la jag mig ner helt utmattad på soffan, och då började bebisen i magen att sträcka på sig och alltid på samma ställe, det gör så f-ns ont varje gång och försöker man knuffa tillbaks han lite att han ska sluta så trycker han på lite extra......Dom är ljuvliga dom små liven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0