testat simhuset i godby

Idag var jag och Elias och testade simhuset med Caroline och didde. Det var super bra faktist som tur var så var det kanske 4st anndra där men dom träningssimmade, för jag kände mig som en valross som hamnat på för grunt vatten i barnbasängen.

Som tur är har mamma gravidsimdräckter tillsalu i sin butik så man inte behövde vara orolig att flytkorkarna skulle ploppa ut ur bikinisen.
Men det var värt att kännas som en valross för Elias skull han älskar att simma, i barnbassängen var det som djupast till halsen på Elias själv kunna man ju allafall sitta där då.

Sen var det en vanlig basäng där det var lite kallare, sen en sån rehabs basäng eller vad det heter den var det lika varmt i som i barnbasängen, fast det var ju djup där förstås med massage strålar skiiit skönt för  min rygg.

Imorrn ska vi dit igen och simma fast denna gång med mommo och Jim. Tänkte försöka ta med kameran den gången då så man kan ta lite bilder därifrån oxå, jag är så dålig på det där med bilder.

Hör gärna av erni som har lust att hänga med någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0