Tutten är funnen :o/

Idag så satt jag och klurade ut var vi ska ställa själsängen någonstans....så hitta jag en bra plats för den, där datorn stod. Datorn har varit på många platser i lägenheten, men nu hade den hamnat i vårt sovrum i ett hör precis där som spjälsängen skulle passa utmärkt att sätta.
Så jag började med att plocka tomt i garderåben där jag hade bestämt mig för att datorn kan stå tills man har råd med en lapptop istället (som om det komemr att hända)...nåja jag måsta ju ta ut en bokhylla där som jag har Elias kläder på, så den plaserades brevid där spjälsängen ska stå. Och sen så hittade jag en passande hylla som jag skruvade fast uppe på väggen, så jag har rum för lite lakan och sånt i garderåben.
Men sen så var det tomt på golvet där inne så jag skuklle sopa och tvätta golvet där, så jag gick efter sopkvasten och då passade Elias på att springa in i garderåben och stänga dörren......Jag hör hur han kommer utspringandes därifrån glad som en lärka....MAMMA titta vad jag hitta tuttun :oD...ånej ånej det som absolut inte fick hända, nåja jag tänkte att jag får väl klippa sönder den sen när han inte märker som min plan var från början.....Men jag sa nämen den behöver du väl inte vi slänger den väl????? (SNÄLLA)....mmm sa han och kassta iväg den....och inget mera med det....gud så skönt, så nu vet vi var den är och den kommer inte att dyka upp igen och nu vet han det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0