Vårstädat...(för en dag)

Nu har man vårstädat klart, bara en säng och skötbord till sen e allt klart.
Men jag tror jag städa lite för mycket för när jag la mig ner på soffan så kom jag inte upp uatn simons hjälp
:-/ .....Jag hade så ont i höfften så när jag försökte lyfta på benen för att lägga dom på soffarmstödet så kunna jag inte det, man var som förlamad....Jag har haft ganska ont hela natten, lite som det känns före man ska ha mens lite ont som det skulle trycka...Hoppas han hålls inne nu tills 6mars allafall, jag ska börja ta det lugnt med det går inte det när man har en liten i huset som e mammig.
Simon får inte göra någonting för Elias mamma ska göra allt, får se hur det går nu nässta helg när jag åker med min syster själv till åland och Simon och Elias ska vara själva hemma.
Nu ska jag gå och vila lite tror jag, har inte så mycket intresant att skriva just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0