Bakat bröd (inte i bakmaskinen) :o)

Nu har jag bakat bröd GI bröd, fast inte i bakmaskinen jag hade tråkigt och för mycket att göra så jag kika lite på GI bröd på nätet för vi behövde ladda maskinen ikväll för att ha bröd imorgon bitti.....Det var jätte lätt och inte onyttiga saker i, Simon gilla det så då kan man säga att jag fick högsta betyg :o) för han e kinkig på bröd.....Elias hjälpte till såklart han fick rulla ett eget bröd, vi laga många små. Men han fick laga ett och det får han äta själv inget illa men han var lite snorig och kråkorna villa ut, så fingret for från degen till näsan och sen i degen igen......BLÄ......men han gjorde en åt sig själv.

Så börja baka själva den som har ork och tid, jag har ju all tid i världen känns det som just nu. Kanske man skulle baka massa nu och stoppa i frysen för snart har jag väl inte tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0