Kalas på Måndag.... :o)

MMMMMmmm jag håller på bakar massa gott tills simons kalas på måndag, om det komemr någon......Jag har ett dera varit smart eller så INTE, jag tänkte att om jag lagar en fryst cheeskake, och rulltårta (som man kan lägga grädde och godis saker på) och biskvier, så kan man ju ha det i frysen tills på måndag och bara att ta fram och garnera när det e daggs....Eller så blir det så att jag blir sugen på dagarna efter något gott så finns det inget kvar på måndag :o) ....neeee jag ska försöka hålla mig jag får köpa hem lite godis eller något jag kan små ta på så länge så kanske jag glömer bort att jag har godsaker i frysen....Hmm NEJ det gör man ju inte.....

Ni är välkommna på kalas på Måndag kväll.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, nu har jag hittat hit! Var är kalaset, de där bakverken lät inte helt äckliga!

2008-01-22 @ 12:32:10
URL: http://jeneli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0