Kikade på 4fakta idag

Hej!
Jag älskar att kika på 4fakta kanalen det är så mycket sjukhus dokumentärer där, idag var det bara om förlossningar.
Det var en familj som fick 5lingar :-/ ujj tänkte jag och jag som tycker det e ganska lagom med Elias, dom visade dom hur det var när dom hade kommit upp i 3års åldern, domhade en son före som du var 5år när dom anndra 5 var 3.
Hon berättade att det var inte så svårt som alla tror att ha flera barn utran det var mycket lättare allafall när dom kom upp i 2-3års åldern när dom börja leka med varandra.
Hon sa att om man har bara en så kräver den ju så mycket uppmärksamhet hela tiden så man inte har tid med något annat än barnet, men när man har flera så sysselsätter dom ju varandra....så då har man mer tid med sin man och sysslorna hemma....SKIT BRA JU!!!!!! fast det räcker nog bra att man får en i taget ändå.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill också ha den kanalen... men icke! Förlossningskliniken låter spännande!

2008-01-20 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0