Trögt på morgon

En morgon när jag "steg" skulle stiga upp så var det lite trökt. Jag låg till en 12 tiden tror jag det var :-/ ja...det har säkert hänt er oxå, att man tror att man har stigit upp, man drömer det alltså.
Jag drömde att jag stog i duchen och sen klädde på mig, och sen gick och käka precis som om jag gjorde det....mycket sjukt....Men sen ropade Elias på mig och det passade inte in i drömen just då så då fattade jag inget och vaknade till lite, då fatta man att man inte hade stigit upp än....typiskt måste göra om allt igen....Men jag somnade om igen och gjorde presis samma sak igen, och sen hörde jag telefonen ringa som då var min mamma, då avknade jag till igen och den här gången somnade jag en stund igen men drömde inget sen vaknade jag och var helt utvilad....men besviken att man har sovit bort halva dagen + att man måste göra om allt man presis har gjort eller trodde allafall.
Men en sak ska man vara glad för då att man inte var pissnödig det hade varit riktigt jobbigt.......:-)

Det e sååå skönt att få sova ut en morgon hur länge man vill helt ostört, det ska inte höras något annat ljud alls för att man ska sova som bästa.

sov gott alla och vakna utvilade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0