Vad ska man göra????

Snart ska man gå på mammaledigt, jag har slutat leta jobb nu före bebis ankomsten.
Det e så jobbigt att bara gå hemma och må bra och inte kunna jobba och förtjäna pengar när man värkligen skulle behöva det.......Nåja nu har jag bestämt mig för att det inte ska hända flera gången jag ska plugga på distans kurserna börjar i mars, fast det ända som jag inte vet än är VAD VILL JAG BLI....jag skulle ju kunna gå till barn-fritidsledare vill jobba som assistent eller på ett dagis/förskola. Men sen fick ajg syn på bild-konst utbildning...hmmm är ju faktist intreserad av det oxå fast man kan man jobba som då????? Jag tror jag börjar med att frächa upp minne inom matte och lite såna ämnen, sen får man väl se vart det bär men jag tror det bär åt barn-fritidsutbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0