efternamn koll

jag hade så roligt sist när kollade namnen hur många som heter vad....så jag prövade med efternamn.....kan ni förstå att folk heter som Kerstin, simon Raymon osv i efternamn

så jag kollade upp lite då......på skoj(satt till 2på natten).....

EFTERNAMN

419st Simon
34st Raymond
478st Elias
167st Adrian
0 med mitt namn då förståss


och sen så spårade man ju ur lite då och börja kolla massa sjuka fula ord som

5st Hora
50st Fan

sen orkade jag inte mera, hittade inte resultat sen mer.....men roligt onödigt vetande


gå in på

http://www.scb.se/templates/Namnstatistik/NamnSokResultat____50725.asp

om ni har tråkigt själva någon gång ;-)
eller bara sugna på att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0