Det var länge sen

Jag har haft ganska ont om tid på senare dagar, Men idag tog jag mig lite tid eftersom man måste ju betala lite räkningar oxå.....Simon jobbar två skift idag från 6.00-23.00 så jag har varit med barnen själv medans jag har ignorerat min feber, jag steg upp med 38,7graders feber i morse när telefonen ringde så där lagom 8...det var min granne som undra om jag skulle haka med till tumba på en sajtsing genom butikerna....ja vist tänkte jag innan jag kände hur det buta i huvudet och kroppen bara skakade......men jag måsta ju ändå upp och gå med Elias till dagis och Adrian på 3månaders spruta.....

Jag klädde på mig och ungarna medans jag blunda för allt skit som ligger i hela lägenheten och lukten ja den fins det inget namn för.....så när jag väl hade lämnat Elias och satt mig ner för att vänta på bussen så kändes det som hela salems centrum snurrade.....så kom bussen som då var en gammal buss med trappsteg som man ska dra upp vagnen för...NICE.....väl i Tumba så kom jag över den värsta febern kändes det som, jag köpte ett varsit klädes plagg åt barnen på rea och ett par mjukis byxor till mig....kan ni tänka er att det var storlek XS på dom...dom måste ha sytt i fel storlek eller så är det en väldigt stor XS......

Nåja efter tumba visiten så åkte jag hem med varorna och gick ner till vård centralen med stackars Adrian som skulle få 2st sprutor....den första gixk bra men den andra var bara för mycket......han vägde 6835g så han växer allafall....väl hemma efter att hämtar Elias tänkte jag att dom skulle sova så jag fick vila lite...febern hade inte rört sig det minsta.....men Elais käkade lite sen somnade han på soffan...YES bara Adrian kvar då....hmmm ne han hade inte planer på att sova han hade ju ont i benen efter sprutorna så jag fixk trösta han länge......sen när jag väl fick han att somna så vaknade ju Elias då förståss.....så jag beslöt mig för att sluta försöka vila så jag började reda upp lite i lägenheten så man slipper göra det imorrn, så nu har jag bara att skura golven till sen ska jag gå och lägga mig för nu sover båda ungar entligen.....GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0