en oturs kisse

Vi har tre små kissungar, Men det finns en av dom dom alltid har sån himmla otur. han har blivit utsatt för frisören Elias, och hamnat i toastolen.

Altså det var så här jag klippte Simon och Elias en dag och sen när jag var klar med det så fick Elais för sig att han skulle klippa katterna oxå.....så han var försvunnen en stund och så hörde man ett ylande från en katt och kort därefter från Elias, jag rusa iväg dit för att se vem som var mest skadad och vad som hade hänt.....jag ser katten springa runt på golvet med en sax fastklämt i skinnet, jag kollar lite snappt på Elias ögon fall den skulle ha attakerat han där sen tar jag itu med katten.
När jag fick loss saxen från katten så srang den snapt och gömde sig (stackarn).....undertiden så fick elias sig en utskällning och besöksförbud på katterna.

Katten fick inte skador vad jag såg, Elias hade lite klös märken på magen och armar..

Ja så var det det med toan då, Elias kom till oss en tidig morgon och sa att katten ligger i toastolen, simon kutar dit för att kolla om den lever...undertiden frågar jag Elias opm den var där eller om han möjligtvis har med olyckan att göra....nä den gick på kanten och så puttade jag bara lite på den så det var inte jag......hmmm nähä inte????.....nåja katten levde för Elias hade tagit upp den därifrån.......Och det var förståss samma stackars kisse.... Han är numera försiktigt när han hör Elias närma sig badrummet...men vågar komma fram till oss snälla människor.....

Så får se vad som händer här nest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0