ja vad ska man säga

Idag så skulle Elias storstäda hemma eftersom faffa skulle komma på besök eventuellt imorrn, okej det var bara att hugga i, något fusk fick man inte försöka med.
Så Elias slet och drog i alla mattor som flög ut på balkongen som jag då fick skaka och hänga upp, vi plockade upp alla saker på sina platser och började dammtårka med varsin trasa.
Vi kunna inte damsuga för Adrina tuttade, så det blev att sopa. Sen skulle golven skuras när vi hade allt det på gerj började vi tvätta alla sängkläder från mamma och pappas säng för kissungarna har bott och kissat i den överallt.

Vi tvättade täcken och bäddmadrass för att sen hänga den på tork, medans det tvättades så lade jag dit nytt rent och bädda sängen gick därifrån.
Elias hjälpte mig fånga in alla katter för att sen stänga in dom i badrummet, för att dom ska lära sig gå på kattlådan.
Elais frågade givetvis varför dom inte fick vara i våran säng mera och kissa och sova, det är inte så frächt när dom gör det katter ska gå på kattlådan, Jaha sa Eliás och fortsatte, Sen skulle jag börja ta in alla mattor och lägga på plats när jag hör Elias säga
-Så mamma nu e jag klar
-klar??? vad har du gjort då??? sågixk jag för att se vad han var klar med
-NEJ vad FAN har du gjort unge???
-så får man inte säga fan altså, jag har kissat
-jo jag ser det men du har ju kissat i hela sängen
-ja du sa inte att jag inte fick kissa där
-hmmmm jäkla unge tänkte man då

så var det bara att börja om med att städa upp sängen in med nästa lass i maskinen, och ut med bäddmadrasen och sen vänta på att det förat lasset ska tårka.....hur kan man vara så "smart" påhittig vid den åldern???? VA...ne jag tror jag går och lägger mig....på soffan då förståss.......

go natt sov så gott i era frächa sängar, jag ska ligga och snusa i en kiss säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0