fortsättning

Nu har det gått ca 2timamr sen jag skrev det sista om drinkens under, jag vet inte om det var den som gjorde under eller om jag passade inden då han villa komma ut för nu har jag riktiga värkar.
Jag ringde BB och förvarnade dom men jag tänker inte åka in lika snabbt denna gång fast dom tyckte det eftersom det e anndra barnet.....S-tan en värk.........................är det för sent att ongra sig kanske.....uch skönt nu var den över.....dom kommer med 5min mellanrum och varar i 0,5-1min ska försöka hinna skriva innan nästa kommer.....
så nu var det dags då snart e det BB som gäller.

Jag återkommer senare om jag inte åkt in än ;-)

Kommentarer
Postat av: emiliailia

gaaaaaaaaaah vill veta nu vad som händer!! men har ju inget mobil nr till dej!!!! kram

2008-03-25 @ 08:59:44
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com
Postat av: Alexandra

GRATTIS till pojken. många kramar

2008-03-25 @ 20:34:32
Postat av: emiliailia

Grattis jo!!! kram

2008-03-26 @ 11:39:17
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0