Tack faster Jenny

I lördags så var jag och min syster på loppis och under tiden hade Elias faster jenny hand om Elias, dom hade varit och simmat och haft jätte roligt sa Elias han villa åka med Joel och simma fler gånger.
Det var ett par timmar på dagen och det var guld värt för mig TUSEN TACK!!!!!!!! ska ni alla tre ha, fast man har det lugnt bara en timme så känns det bra.

Sen hade dom varit till mässan oxå och hälsat på faffa och fambon Jonas.
jag kan ju tilläga att Elias sov såååå himmla bra och steg inte upp så farligt tidigt, så han har ju haft det hur bra som hälst.

TACK TACK!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var bara roligt! Elias är en liten ängel när har hälsar på hos Faster.

2008-03-11 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0