testat drinken som sätter fart

Nu har jag lagat till mig drinken som skulle sätta fart på verkarna inom ett dygn, jag drack halva sattsen den var inte så tokig jag drack den kall.
Men fy tusan vad man kissa efteråt det var nästans så man måsta fundera på om det var vattnet dom gick i omgångar, men det var det ju inte.

jag kämpade i mig allt på en liten stund, nu har det gått 1timme sen jag drack den sista droppen och nog är det något som händer men vad vet jag inte det trycker på lite mera och han stackarn fick ju hicka, jag tänkte gå ut och gå en sväng sen efter maten för nu ska jag gå igenom lite lådor (lyfta lite) så får vi se sen då vad som händer.
jag skriver mera sen ikväll om jag inte har åkt in före det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0