Väntans tider

Jag var till rådgivningen idag på kontroll, allt var bra hans hjärtljud var ganska snabba och sen sjönk dom ner emellanåt men hon sa att det berodde nog på att Elais var med och han var lite trött och hungrig just då (alltså gnellig) så jag stressade upp bebisen.
Hon tyckte han la väldigt lång ner och att det var konstigt att jag ska på extra koll först den 25mars bara 5dagar före BF (best före datum)
Eftersom dom kan gå upp mellan 1-1,5kg den sista månaden, så det innebär att han kan väga 4200-4700g så hon sa att det var lite knasigt eftersom jag inte villa föda ut en stor bebis igen och har inga alls funderingar på snitt.
Nåja det kan inte jag göra så mycket åt hoppas dom vet vad dom gör, för ska jag krysta ut en storing igen och det blir komplikationer så blir jag nog lite arg på dom på gyn här, då föder jag  nog nästa barn i sverige.
Men hoppas han kommer tidigare jag har nog lite små samandragninga och sånt mest hela tiden men han kanske väntar på att Pappa ska hinna hit, men  hinner han inte så ska Alexandra komma med mig som stöd har hon lovat elelr hon vill det så det känns tryggt att man slipper föda själv det skulle vara lite jobbigt tror jag.
Tur att man han omtänksamma vänner :-)

Nu ska jag passa på att gå ut och gå en vända så här på kvällen i friska luften nu när Elias har somnat i någorlunda vettig tid.

Kommentarer
Postat av: emiliailia

Åh vad jag skulle vilja va med på en förlossning!!!=) kram

2008-03-16 @ 13:37:21
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0