Väntar, väntar, och väntar

Jag har inget emot att gå över tiden men SNÄLLA hoppas det inte blir 1April. Jag har gjort en massa ansträngande saker idag för att försöka få lite fart på han, inte för att jag tror det hjälper men försöka duger.
Jag hjälpte pappa lite med veden staplade dom i fina högar, men det tog mest på ryggen, sen var jag med mamma till hennes ena jobb och hjälpte henne städa lite, men inget då häller förutom att fötterna svullnade mera så nu ser dom ut som små knackkorvar.
Sen gick jag hem därifrån (colorant, nästans från butiken) då fick jag väl lite samandragningar precis när jag var hemma men inte något annat, nu e allt som förut.
Ont som tusan i blygbenet på ena sidan, och en helskottas halsbränna men det har ju sin sitt rpis sen oxå.

Är det någon som vet vad man kan göra, jag brukar bada bastu oxå, men det e bara jobbigt för fötterna eoch fingrarna som ser ut som korvar ändå, jag får ju inte bort ringen heller från fingret hoppas man kan ha den på.
Nu ska jag slöa framför tvn en stund sen försöka med psykologi på bebisen se om han kommer ut inatt, jag tror han kommer på fredag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tvätta fönster och sexa lite kanske ;)

2008-03-23 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0