Alldeles för mycket

Idag tog jag nog lite för mycket att göra på en så kort tid, jag måsta baka bröd för det var slut (har inte köpt bröd sen November) så jag började med det då så där lagom vid middags tid :-/ Så Adrian var galen han var inte nöjd med någon ting alls, Elias villa ut och leka som jag då tyvärr inte kunna eftersom jag bakade och Adrian bara skrek.
Jag sa att han kunna gå ut sen när pappa kommer, så började jag med middagen då till Elias och diska måsta jag oxå göra för det fandes inget rent kärl över huvudtaget.

Så jag lagade mat till Elias, bakade bröd och diskade på samma gång som jag hade Adrian fast vid bröstet stup i kvarten, det måste ha sett bra ut om någon såg mig i köksfönstret.
Springades svettig runt i köket som en tok men en bebis på ena armen och tuttarna framme nästan hela tiden, och en annan unge vid bordet och gapa efter mat.

Nåja nu e det lugnt i huset och jag har tagit mig en lugn skön duch, för man luktade inte gott vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0