dagen före dop dagen

Idag är det dagen före dopet, så från och med att prästen har varit hit och snackat vid 9,30 så ska det handlas och strykas dukar och fixa så mycket som möjligt ska göras.
Så från kl:10.00 och fram till kl:13,30 imorgon så kommer det att vara stress stress stress...idag kommer barnens fammo hit med möblerna vi ska ha på dopet, så efter det sen så borde allt vara fixat, bara att stiga upp tidigt imorrn sen och garnera smörgåstårtorna och duka fram och sen ducha ungarna, gubben och sig själv.

Sen ska man ta sig till kyrkan utan att börja lukta illa, för har ständigt samma lukt skit lukt det är en "parfym" som heter Barnbajs-spya-modersmjölks-svett alla nyblivna mammor har den.
Sen är jag sååååå glömsk men det har jag hittat orsaken på när man ammar så sugs hjärnsubstansen ur en på samma gång det e därför bans utveckling går så fort när dom e små.

Nä nu kommer han snart så jag måste förbereda mig på att vi kan sticka iväg snabbt efteråt och handla....

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0