Katten fick trillingar

igår kväll höll kicki på leta en plats som var lämplig att föda på, hon prövade stolen på balkongen men den dög inte där hade dock hennes slempropp gått...blä....sen hade hon varit till badrummet en vända som då lite av vattnet gick.
Hon grävde i MIN garderåb men jag föste ut henne lite försiktigt, men hon gjorde allt för att slippa in dit men det var jag som vann för där får hon tusan inte slemma ner.
Sen lagade vi en låda med handdukar i som vi la in i garderåben så hon skulle få vara ifred, vi lät bli att berätta till Elias att kicki skulle på bebisar när som helst......Så jag satt uppe och vänta att det skulle hända något, men orkade inte vänta för länge så jag la mig ner i sängen och somnade.....Sen på morgon när jag vaknade så var det tyst ingen jolmande katt, då kanske hon fått ut dom någonstans bara att börja leta....i MIN garderåb såklart la hon, men inga ungar syntes till...pjhu....då kom hon med ilfart upp i sängen och skulle med allt våld ligga PÅ Adrian jag knuffa bort henne och hon kom tillbax tillsist väckte ju hon upp han då och det tyckte han ju inte om. Elais kom snabbt upp i sängen när han hörde att Adrian hade vaknat.

Då la vi där hela familjen i sängen medans katten födda ungar.....blä och uch....Elias rev henne i svansen och bråkade med henne som vanligt och katten gav sig på adrian i sin tur så han skrek, simon sov som en stock så jag gav mig på han då eller ja försökte väcka han....LITE hjälp kanske....sen kom det ut en svart ful katt....ja dom e ju inte vackra i början ser ut som råttor som krypit i kloaken....sen kom det en till, och sen senare så var det tre.
Nu ligger dom i lådan dom skulle ha legat i när dom kom, och Elias kan ju inte låta dom vara.

Men ni får se en bild på dom sen när dom e något att se. Nu ska vi ut och fika i solen med grannarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0