min bror...haha...ja

jo jag måste bara skriva de det var så roligt......i lördags så var jag efter min bror till kvarnbo, han hade varit ute på sjön med polare i fredags då...mmmm...jo så på lördagen där då så mådde han inte så bra en sveng av "magsjukan" kanske hahaha.....så frågade han om det inte var en påse i bilen....Ska du spy 8-/????...ja eller snart kanske sa han.
Men jag föreslog att vi skulle stanna tvärt så han fick häva ur sig...nej inte än, nähä ok Så vi körde vidare och typ en minut senare nu kan du börja stanna....NIT.....inte så fort tyckte han då, men det var ju redan stannat så han kravlade sig ur bilen och försökte då få bort det onda ur magen......han klev in i bilen utan att ha gjort något....då sa jag att sätt finger i halsen så får du ut det....och så kom det e snabb komentar direkt efteråt......NEJ för fan inte stoppar du fingren i arslet när du har trökt att skita heller.....hahahahahaha.......den komentaren var SKIT bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0