Såååå less på försäkringskassan

Det var ju så att dom "glömde" bort att ge barnbidrag för Adrian förra mån, så jag ringde till dom då den dagen det kom ut och frågade vart pengarna för mitt andra barna var??? Vadå andra barn? frågade dom jag det jag just har fått. jah adet viste inte dom något om, nähä VARFÖR får jag föräldrapengar då???? (SMARTA J-VLAR)sa jag ju dock inte......ja det har du ju rätt i får man höra då.......no shit....ja men så skulle jag ju få det då den här månaden altså man får 1050ke/per barn så jag skulle ha fått 3150kr i barnbidrag den här mån....jo pyttsan på kontot kommer det 1050kr....HALLÅ!!!!!!!!......så jag ringer upp med massa negativ laddning då det var 124 samtal före mig, och förklarar hela situationen....jaha men ÄR DU SÄKER säger den ynkliga rösten i luren....HAHHAHA vad roliga ni är nä jag vet inte riktigt....jo det e klart jag vet när jag fick barn och hur mycket man ska få i barnbidrag......så hon skulle skriva till handläggarna att dom skulle ringa upp mig i SLUTET av veckan....NEJ jag behöver pengarna imorrn då det e meningen att man ska få dom, jag ska f-n inte lida för att ni inte klarar av ert arbete......jag ska åka till Åland imorrn och behöver då pengarna......jaha men jag ska se om jag får dom att ringa upp idag då. Okej tack då hoppas dom hör av sig idag då, för jag lär ju inte vara gladare om en vecka om dom inte har ringt.......Så nu sitter jag och väntar på ett samtal från dom då......

Jag blir bara så himmla trött att det inte ska fungera någonting i det här landet....så fort man ska få pengar så är det inte så viktigt och brottom, men när dom ska ha pengar av en då är det kattastråf om det inte kommer in inom en månad.....

Kommentarer
Postat av: Joana

Alltid strul med dom där jävlarna..

2008-05-19 @ 16:33:19
URL: http://atletico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0