går nerför :-)

Den ända gången man blir lycklig över att det går nerför är när vågen visar mindre än sist man stog på den :o) Jag har lyckats ta mig ner 3kg på en vecka och 5cm i midjan....skiiit lycklig och fuskar jag inte alls hela nästa vecka kan det ju inte bli sämre...fuska vem sa det :-/....????? okej jag har väl käkat någon kaka och svepte ett glas mjölk men inget mera eller jo lite ostbågar slank det ner oxå men sen var det inget mer.....eller jo jag skippade träningen HELT idag inte i morse eller ikväll är såååå trött idag, hade en sömnlös natt.

Men nästa vecka ska jag skärpa till mig eller från och med imorgon då. För att nå min mål vikt så har jag kvar 8kg kvar :-/
Nej nu ska jag sussa lite så jag årkar träna lite imorgon innan barnen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0