herregud för att komma hem :-/

Kom hem igår med sena båten, tänkte guud så skönt att få sätta sig i soffan och glo på tv, sen ut imorrn med barnen.........ELLER HUR????? neeee så var det ju inte riktigt utan när man kom halvägs i trapphuset stank det kattpiss och när man öppnade dörren så kom det som ett stort moln rätt i nyllet med kattkiss.....hmmm simon tyckte inte det luktade (han har INTE rensat lådan ALLS)....nåja sen skulle jag lägga Adrian i sin säng men det funkade inte heller för där hade katten fött kattungar för 2veckor sen (ingen som rensat bort det allt blod och skit) bläääää.......jaha disken var odiskad och jag orkade inte börja med sånt direkt så sköt upp det tills idag......

Inte för att överaskningarna var över direkt....utan när Elais skulle gå på lilla toan för att kissa, så sa han att han inte kom in dit så jag gick för att titta....där la det drivor med soppåsar som stank......(vilken ordningsam karl man bor med)

Nåja det var städat och fint sa han så jag kanske bara är pedant???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur står du ut?

2008-10-13 @ 18:59:09
Postat av: Ann-catherine

Älskar man någon tillräkligt mycket kan man blunda för vissa saker, men vist är det lite jobbigt emellanåt.

2008-10-13 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0