Julen räddad



För någon månad sen så trodde jag att vi kommer inte ha råd med julklappar till barnen iår :-( men så vände det första gången då det ringde och jag fick komma på jobb i två månader _.~~^¨*'-._.-JIPPI -._.-*'¨^~-._  och sen kommer vi till bilden här då......nu ska vi se det var i går tror jag ...hmmm...jo det var det som min granne ringde och sa att dom hade 100kr vecka på brio butiken i tumba ?????? va jo 100kr på över hälften av butiken NYA fina stora saker....allt på bilden köpte jag för 400kr.....japp det var inte mycket så var julen räddad lite till.....ska dit imorrn och köpa 2jul klapapr till nej 3st blir det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ujuj! Ska dom få allt det där?? När Joel var mindre köpte jag ibland ingenting ti jul, för han fattade ändå inte vem han fick ifrån och så fick han ju så sjukt mycket ändå!!!

2008-10-23 @ 17:08:43
Postat av: Ann-catherine

jo eftersom det var så billigt...eller den ena stora ska vi spara tills han fyller år. :-)

2008-10-23 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0