BARNBASAR

idag var jag SJÄLV!!!! på barnbasar, fynda såååå mycket, dom hade kläder 10kr/st leksaker 2kr/st osv. jag fynda klossar en HEL massa ca 2påsar BRIO´s för  25kr
en massa bebis saker till Adrian typ 25st stora och små för 30kr
en massa dinusaurier och en vulkan+ massa ormar för 20kr
en polisdräckt till Elias för 10kr
två tjocka tröjer+en t-shirt till Elias för 30kr
en POP overall till Adrian för 40kr
en flease overall till Adrian för 20kr
en stor skattkista + en massa skörövar utstyrsel för 50kr
en konstig sak till som Elias ska ha på sig 10kr

250kr gjorde jag av med på ingen ting, dom hade ju bara tjej kläder där, det var ettt bord med kill kläder som elias kunna ha men dom var lite väl hårda och Adrian fanns det ett bort åt med men han har överflöd så.

Men ibland kan man fynda, tänkte stå och sälja lite själv sen nästa gång dom har barnbasar.

Kommentarer
Postat av: emilia

jag vill åxå=) säg till nästa gång det rä:D

2008-09-30 @ 11:33:23
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0