jo han e knasig



Varje gång jag lemnat eller hämtar Elias på dagis så står katt f*n och väntar vid den absolut värsta uppförstrappan på vägen hem och ska åka i vagnen med hem.

Jag lovar att jag ska lägga ut en bild på den sen bara jag kommer ihåg att ta kameran med.

Han hör oss eller ser oss och då kommer han fort fram ur skogen och jolmar och ska åka med hem, finns det inte plats så lägger han sig framför hjulen på vagnen och protesterar.

Så han brukar få plats med ivagnen på egen risk (Adrian vet ju inte hur man klappar en katt)
Men kavvi är världens snällaste han har ALDRIG klöst, bitigt eller fräsigt åt Elias eller Adrian fast dom river och sliter och ligger på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0