Min viktminskning

Nu har jag kommit igång med min "bantning" Jag kör ett eget race eller min granne är med oxå. Vi går med ungarna till dagis på morgonen, hennes dagis är mycket längre bort och massa fler jobbigare backar, men jag hänger med.
Sen hämtar vi barnen tillsamman med.

Och kör lite hemma tantig jompa ihop medans våra älsta barn e på dagis så det blir 3dagar /vecka, jag har mist 3cm i midjan på 3dagar, har inte vägt mig än har ingen våg.

Det där med godiset håller jag borta ganska lätt när man inte har pengar att köpa godis för :o)

JAG KOMMER I MINA JEANS ......men magen är inte platt för det, så den ska bort sen är jag nöjd :o) Känner mig duktig nu när jag kommer i klädeer igen.

Ja jag skriver mer om hur det går senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0