Pimp oves ride



Här är då Brorsans senaste härk....Hmm????...Volvo nja jo så bad han mig då klä om inredningen, vist sa jag det kan jag väl...men så kom det fram att jag hade 1timme på mig och fick inte använda symaskinen ?????? VARFÖR INTE??? jo det skulle tydligen ta massa onödig tid att plocka fram den.....Okej så jag började stress sätta igång hjärnsystemet och satte igång utan att ens hinna tänka emellan, men det gick fint jag fick faktist använda nål och tråd och lite gummiband....TACK!!!!!!!

Tacket och sidorna limmade han dit själv, medans jag sträsade med att få bitar att falla på plats, efter en stund så fick jag in knicksen( det ända han hade i bilen att bjuda på var en varm Lapin kulta) nej tack......så jag fick nöja mig med musiken som tröst (som var faktist riktigt bra)

Mormor kom lite emellan åt och kikade och undra vad vi riktigt höll på med, på gå¨rden såg det ut som tio långpälsade djur har haft slagsmål.......Och sen vart det klart har inte hört hur det gått efter det... om klädseln sitter kvar eller om han rakade bort den.....så OVE om du läser detta inom detta år så kan du ju svara här hur det gått....fick du nå ragg????? haahahaha.

Jo föresten så biefekterna på att lägga in en sån klädsel är att man får veta hur det känns för katterna att hosta upp hårbollar....inget vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0