Det närmar sig

Ikväll ska jag hämta Simon till båten som komemr in 22.00. Sen sova för imogon blir det en låååång dag 70`s festen :)
Jag har förberätt mig hur längesom hälst på den men har ännu inte min utstyrsel klar :/ men ska in till emmaus med simon imorrn på ett sissta försök.

Vi har kläder ner till men inte upptill, men vi vet ungefär vad vi ska ha hoppas det finns.

Nåja det kommer bilder sen på hmmm torsdag festen fredag neee lördag eventuellt att det kan slinka in lite bilder här då....om man inte lyckats slarvat bort kameran då :/


Så nu ska jag lägga kidsen sen sätta mig en stund före stats resan.....heeeeejs


Kommentarer
Postat av: Grann-kärringen

vilken tur att du inte e såååååå seg på att uppdatera!!!



bilder från festen TACK :D



och när kommer du hem förresten? börjar sakna dig nu ju....

2009-05-04 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0