Tack världens bästa föräldrar

Tusen tack mamma och pappa

Idag kom mitt och Elias paket fram till sverige, malin o kalle hade det med sig hit dom skulle och shoppa så.

I Elias STORA paket befanns sig det den efterlängtade stora svarta tramptraktorn, tack så mycket hälsar han till mommo o moffa.
Och i mitt paket som jag trodde jag skulle få en tupperwareburk, men som det fandes en KAMERA våran gjorde ju Elias sönder när Adrian var bebis.....vi har inte kunnat fotat våra barn på evigheter, missade Adrians 1års dag och Elias 4års dag......nu har vi äntligen en kamera...mer än vad man kunnat önskat sig.

TACK bästaste föräldrar :)

oj vad foton jag kommer att blogga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0