70-talet



Altså nu är det så att simon och jag är bjudna på fest med 70-tals tema vilket jag tycker ska bli sååå roligt.
Men då var det ju det att man ska hitta klädsel att ha på sig.
Jag tänkte mig något som brudarna i abba (vilket faktist är snyggt) men så tänkte jag man ska ju inte försöka vara snygg utan man ska vara den fulaste dom sett.
Så simons utstyrsel skulle kunna vara något liknande som han till vänster har vad han nu heter (han med hängselbyxor) då menar jag allt han har på sig.

Nä men om någon har lite 70-tals kläder undan stoppade och inte vill ha mera så kan ni väl skriva det till mig då så kan man kika på det om vi kan få eller köpa något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0