Adrian börjar på dagis 2 mars

Oj vad tiden går, den 2mars ska jag börja jobba och Adrian gå till dagis för första gången i sitt liv. han kommer att få gå på ett litet dagis hos moud det är Elias gammla dagis som vi var mycket nöjda med, och nu har Adrian turen att komma på samma :)
jag och barnen ska dit och hälsa på på fredag dag och leka med dom enstund, hon villa träffa Elias så jag skulle måsta släpa med han då :) men det blir roligt.

Så nu snart börjar vuxen livet för mig då :D ska bli sååå skönt att få känna sig vuxen att lämna barnen på dagis och ta buss och tåg på jobbet och sen sitta där en hel dag för att sen hämtat dom små liven från dagis.
Nehe nu orkar jag inte sitta här ögonen håller på faller ihop så godnatt på alla ni vuxna personer och barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0