färgat håret

ja jag tänkte att nu måste jag göra något åt mitt slitna utseende eller vad man ska kalla det, man har ständigt håret uppsatt och osminkat till sina pösiga slappa kläder.
Eftersom jag nu på måndag äntligen ska få börja jobba så har jag handlar lite "nya" kläder åt mig på myrorna och tradera, jag har köpt 4par jens och en massa tröjor och tunikor ungefär 20plagg så runt 25plagg kan man säöga att jag köpt "nytt" till min garderåb och det har kostat mig 400kr räknade jag ut.

Jag tycker det är roligare att gå på myrorna och kika än att gå på h&m eftersom man får ju så mycket mer för pengarna, dom hade till och med rea där nu denna vecka, man får 3par jeans för priset av 2

nåja men tillbax till det jag skulle berätta, jo jag färgar håret Blond ska jag bli igen, men så såg jag mig i spegeln och det såg ut som ett desperat försök på att se ut som en fjortis :( eller så e jag inte van.
Men jag har funderat lite och jag ska offra mig till en frisör sen när jag fått min första lön jag vet precis hur jag ska klippas och färgas, det kommer bli mörkt och kortare....oj oj får se om jag vågar.

Nåja idag fyller brorsan 18år tänk han lillplutten har blivit stor :) jag och min syster ska åka till åland i helgen och fira han tänkte vi, simon och elias stannar kvar här han hade lite pluggande han skulle göra.

Men nu ska jag fixa håret lite och försöka vänja mig med det ljusa håret.

Kommentarer
Postat av: emilia

åh jag vill också shoppa,kanske kan hälsa på någon dag så kan vi gå till myrorna m.m.:D? lycka till med job och hår m.m.=) kram

2009-02-25 @ 19:23:39
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0