Stor skillnad på barn

Altså när Elias var liten så behövde man aldrig fixa "barnsäkert"  han var en så lugn och rar liten bebis som inte ställde till med mycket bekymmer.
Men nu fyller han snart 4år och är inte så lugn längre han är INTE snäll med sin lillebror ibland kan det finnas stunder, sen skriker och sloss han ganska mycket med oss alla i familjen, lyssnar det ordet vet han inte att finns.

Och så har vi lilla Adrian då som snart fyller 1år oj herregud blir han 1redan...nåja han då är ju rena motsattsen till vad Elias har vart, om han traskar in i köket då så öppnar han alla skåp han kan och kasstar ut ALLT rensar totalt slätt, han sitter där och hivar allt som finns i skåpet över axeln sen när det är tomt tar han nästa skåp och så gör han.
Sen när man går dit och ska städa upp då poassar han på att krypa till nästa rum och göra samma sak där....altså nä jag gör inget annat än städar.

Men då borde han ju lugna ner sig sen då mot 2-3års åldern kan man ju hoppas.
Men dom är ju våra älsklingar ändå :)

Jag ska försöka ta en före och efterbild någon gång när jag kan låna en kamera eftersom våran har blitt trasig :(

Och en sak till nu är kl:19,35 och inte en unge som är vaken, båda somnade efter badet för en 15min sen dom brukar vara vakna till 21.00 (då natta elias) Adrian somnar först runt 23.00.
Så nu ska jag passa på att städa upp överallt så är man ikapp och hinner lättare med imorrn haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är utmanad! Se min blogg!

2009-02-02 @ 20:49:39
URL: http://jeneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0