vet ni vad det här är????


det är ju klar ni vet....en sån alla har hemma ståendes iett hörn brevid toaletten eller någonstans i badrummet.
Då är ju er fundering varför har hon lagt in en bild på det då?
Jo det är så här att min Käre son Adrian är frälst i 2saker den ena är ju då hans snuttis, men den anndra är en sån här som vi ANVÄNDER på toan hjuu bläää (han suger på den)
han står ständigt utanför toan och skriker för att han inte får leka med den, så fort han har chansen så springer han efter den. Det är offtas när Elias eller Simon vart på lillatoan (för dom stänger aldrig dörren)

Så min genealiska lösning på detta var att köpa en NY egen borste till han, eftersom barn är inte intreserade av det dom får leka med så han kommer ju tro att jag tagit ut den från toan och gett den till han, sen tynar det intresset bort från han och den där borsten får hitta en ny kompis att leka med.
Så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad med lite musik,sudoku och en cider. Ska ju till västerås imorrn :)
gonatt ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Fammo

Det låter ju inte så gott - toaborste!

2009-02-17 @ 07:39:53
URL: http://www.britt-hoftled.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0