vhihii :D snart bussresa

Jag och Linnea ska åka på en liten tant bussresa ner till västerås, det är altså en choppingresa kan man säga, vi ska till ett varuhus med ALLT i som är huuur billigt som hälst.
Grejen är den att det ska bli skönt att få komma bort hemmifrån bara jag och en kompis utan barna och män, bara vi :)
Det kostade 100kr då ingick ju då resan dit och tillbax +mat för hela dagen.
Sen tänkte jag bara ha med en 500kr eftersom vi inte har så mycket att spendera och vad jag ska köpa för det har jag ingen aning om men det finns väl något.
Men det kommer jag förmodligen skryta med här sen :)

Den underbara dagen är nu på Tisdag vi åker med bussen från rönninge 7.50 och kommer tillbax någon gång efter middags tid.
Vet inte varför dom har ordant sån resa om det var så att varuhuset skulle stänga eller om dom brukjar ha tant reser till mysko ställen vet inte riktigt, det var nämligen linnea som fick i reklamen reda på det, eftersom vi har INGEN REKLAM TACK!!! på dörren så viste inte jag detta fören hon sa det till mig, då kom vi på den knasiga iden att vi skulle ju kunna åka bort för en dag bara vi....kunna fixa sig på morgon och åka iväg och känna sig fräch en hel dag (eller tills man kommer till the big thing :))

nä men det kommer säkert bli roligt, så om jag inte svara i luren på tisdag så vet ni att jag sitter och slappar i en svettig buss med linnea och fullt med panchissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0