jaha då fyller Simon imorrn

Idag var jag och schopade inför Simons "kalas" jag köpte ett par skor som var på 50% rea hoppas han kan ha dom och gillar dom annars får han väl byta då....sen har jag köpt sockor dom hade 12par för 100kr så jag köpte några till barnen med......och nu håller jag på lagar tårtor ska försöka ta kort på dom sen när dom är klara, men jag lagade en liten som han ska få på morgonen skit söt blev den.

Och ikväll kommer det hem våra nya garderåber som jag hitta på bortskänkes (fixar kort där med sen)
och så ska jag göra plats åt våra nya fotöljer med fotpallar oxå som var bortskänkes.

Nähä nu måste jag fixa klart här innan Simon kommer hem han tror att vi inte ska uppvakta han imorgon så :)
alltid roligt att göra någon glad.

Kommer lite bilder sen senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0