Städar och städar

Altså mina dagar går ut på att jag städar och städar matar och lägger ungarna....men idag så var simon hemma från skolan så jag gick ner med Elias till dagis och när jag kom hem satt jag Adrian ut och sova och började röja, jag började med förådet, det försvann 3 stora lådor och några små som det bara var skit i nästan.

sen inne då så hade jag ju samlat ihop annat skit som skulle ut till förådet :) så nu känns det lite bättre när man har rensat alla skåp och lådor och det är städat hemma....men hur länge????
Adrian är minst men värst han rensar allt han går värkligen lös på allt...han öppnar lådor och skåp och slänger ut allt där inne sen går han till nästa ställe.
Elias är inte så lugn han heller men han kan städa efter sig alla fall, och Simon ja han hmmm ja.....:)
men jag älskar dom alla tre väldigt mycket, så det gör inget (fast man kan bli rätt galen för det mesta när det stökas)

nähä nu ska jag sluta skriva har inget roligt att berätta...men skriver lite så man själv vet vad man har gjort och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0