På väg till Åland (linnea ett litet "brev" till dig här :)

På tisdag morgon kl:6.00 båtens avgång är kl:9.00 jobbigt men ungarna är ju redan vakna då så det spelar ingen roll själv kansk man vaknar när man sätter sig i lekrummet på båten...eller??? fundera på att göra ett försök på sjöfrukosten med ungarna, Elias bekymmrar jag mig inte för eftersom han hittar på båten själv och kan springa runt när myrorna sätter fart  men Adrian han däremot fast han älskar ju mat och där är det ju så att man får mat hur mycket som helst eftersom det är buffé så kan gå.....

Så nu har jag städat klart här hemma tänkte packa imorgon allt som ska med för denna färd...vi får ju itne så mycket med eftersom vi har begränsat med "plats" vi åker ju komunalt.....så jag och Simon ska ändå över snart tillbax hit till sverige med en soffa och ett köksbord så då tänkte vi ta med oss mer kläder till Åland.

Jag både hatar och gillar att vi inte har bil.
Vår käre granne Nana ska sköta blommor och fiskarna, eftersom hennes döttrar Linn o Lena villa ta hand om fiskarna så kan dom ju få det :)

LINNEA

Måste passa på att tacka dig Linnea för den goda maräng tårtan du hade lagat själv på ditt TP party idag :) mmm den var smarrig...sorry för att jag inte köpte något men jag ska ju ha ett eget party snart så :).... men ha det bra i sverige och ta hand om grannarna så ses vi på sexpartyt :D
Jag var lite stressad idag därför var jag lite disträ eller vad det heter puss och kram

Så nu tillbax till sysslorna då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0