AJ AJ AJ



Detta är Elias pekfinger....han har ärft en väldigt fulvana från sin pappas sida...nämligen bita på naglarna och riva bort nagelbanden, jag sökte "hjälp" om detta eftersom jag inte tyckte det var normalt av en snart 4åring att slita sönder sina små ynkliga nagelband på dom stackars små fingren.....men det kunna vara ärftligt sa doktorn inget man kan göra åt....jaha jag började slöckt förhöret..

Eftersom Simons pappa ringde så där passligt så fick han första förhörs tiden då, och det var där skon klämde eller ska jag säga nageln sprack....han sa att han, jonas och per-åkes pappa elelr om det var farfar som oxå gjorde liknande saker.

Så ni andra slapp förhöret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0