Hamstern död

Nu har våran stackar lilla morris lämnat oss och kommit till ett BÄTTRE ställe. Elias skulle mata den en dag och då la han och "sov" han la elt stel o kall i sitt lilla hus i hopkuren.

Han har endå överlevt det värsta en hamster kan tänkas tror jag en seg en var han, Kavvi katten då har tagit han 7gånger som Simon har måsta benda upp truten på katten för att få ut hamster, den överlevde konstigt nog, den har varit med om svält i 1-2månader när jag var på Åland så var det ingen hemma som kom ihåg den lille stackarn, för när vi kom hem så var inte hamstern i sin bur då tänkte vi jaha nu har kavvit fått extra mat.....men så såg jag senare på kvällen en tuss som flög förbi på golvet, fan e det råttor i9nnen tänkte jag och hämta katten.....vilket jag inte skulle ha gjort....för där var det ju kanske den 5.gången som hamstern blev byte men överlevde.
Hamstern var mager och uttårkad jag gav den vatten i handen och den drack massor sen åt den lite då satt jag tillbax den i buren och så var den som ny.

Ja Elias har ju gråtit massor av gånger när han trodde den var död, så nu när det värkeligen hände så tänkte han jaha det gör inget, vi kan ju köpa en hund istället...hahahahahaha ne lilla Elias en hund kommer det inte till denna  familj. Ja men hamstern var han inte ledsen över för det har han ju trotts allt varit 7ggr nu så.
Så när vi gick ner till centrum så hade vi med hamstern då i en liten ask nerbäddad i tyg så mysigt och grävde ner han i skogen vid ett träd.

Så nu varje gång vi går förbi (varjedag) så säger Elias att där bor hamstern.

Kommentarer
Postat av: Fammo

Beklagar sorgen! det kom ju lägligt också, om ni ändå måste göra er av med pälsdjuren...

Grattis till den fina sidan, förresten! Den är mycket snyggare än din förra layout! :-)

2009-03-12 @ 06:45:09
URL: http://britt-hoftled.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0